asemaneabitravel

آژانس مسافرتی آسمان آبی

asemaneabitravel

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات کلیکی گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

انتخاب میز اداری مناسب دفتر کار
راهکارهای اداری آفن
www.afn-furniture.com

best hotel tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی سینه
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
تشریفات مجالس عروسی
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

برگزاری مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

نصب کف کاذب
نصب کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

برگزاری مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

رفع بوی بد فاضلاب
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

قیمت ردیاب خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی لازک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

موارد استفاده از دستگاه برش لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور ترکیه
بهترین آفر های تور ترکیه
www.asemanabi.net

پودر آببند بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

قیمت تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عوارض تزریق ژل
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

باغ عروسی
تشریفات و خدمات مجالس ملل
www.melalceremony.com

تور استانبول نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی انبار
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۴۸ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در سال 1703 به فرمان پتر کبیر شهر سن پترزبروگ با نظارت وی ساخته شد، و از آن زمان تا سال 1918 پایتخت کشور روسیه بود. سن پترزبورگ شهر پر آوازه  و زیبا که  به مرکز فرهنگی روسیه نیز شهرت دارد شاهد صحنه هایی از وقوع انقلاب تا دفاع سرسختانه در برابر آلمانی ها در جنگ جهانی دوم بوده است، این شهر مقصد میلیون ها نفر از گردشگران و تورسیت هایی می باشد که به تور روسیه سفر می کنند به جرأت می توان گفت سن پترزبورگ نه تنها زیباترین شهر روسیه است بلکه زیبا ترین در جهان می باشد. قطعاً سفر به چنین شهری مستلزم اقامت طولانی تری نسبت به دیگر شهرها است، چرا که از کلیسا ها و کاخ های تابستانی و زمستانی گرفته تا دومین موزه بزرگ دنیا یعنی موزه آرمیتاژ در این شهر می باشند، که مستلزم وقت گذاشتن زمان بازدید برای تک تک این مکان هاست، اما بی شک جذابترین جاذبه گردشگری این شهر کلیسای ناجی در خون یا قیام مسیح است که ساخت این بنا به دستور الکساندر سوم در سال 1883 در محل ترور پدرش (تزار الکساندر دوم ) به عنوان یادبود انجام شد.


این کلیسا با 7.500 مترمربع موزاییک، بعد از کلیسای سنت لوئیس بیشترین تعداد متراژ موزاییک در دنیا را دارا می باشد، این کلیسا به طراحی های پیچیده و نگارهایی که از کتاب مقدس پوشیده شده به دست بزرگترین معماران کشور روسی ساخته شد .
این کلیسای زیبا در جریان انقلاب روسیه در سال 1917 مورد چپاول قرار گرفت که در این جریان نمای داخلی کلیسا مورد آسیب واقع شد و دیگر اتفاقات گوناگونی که در گذر زمان مردم شهر سن پترزبروگ شاهد آن وقایع تلخ بودند.
در نهایت این کلیسا با مدیریت کلیسای جامع سنت ایزاک در سال 1970 مرمت و بازسازی شد و بعد از مدت 27 سال این جاذبه گردشگری بی نظیر را به عنوان موزه موزاییک‌های زیبا باز گشودند

این کلیسا به جز روزهای چهارشنبه، از ساعت 10:30 الی 18:00 برای بازدید عموم باز است.

جهت رزرو تور و نیز رزرو هتل در سراسر دنیا می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی آسمان آبی در ارتباط باشید.

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

کجا را انتخاب میکنید؟ یک سفر کوتاه یا یک سفر طولانی؟
بهتر است تاریخی را در تقویم خود علامت گذاری کنید، برای سفری طولانی به مقصد هایی قابل توجه!
اکثر مسافرین ایرانی علاقه خاصی برای سفر به اروپا دارند، اما اروپا شاید همه آن چیزی را درخود نداشته باشد که شما از دل یک سفر طولانی می خواهید، چرا که شهرهای اروپایی از لحاظ ساختار و معماری تفاوت زیادی با هم ندارند، کاخ ها، کلیساها، کافه ها و حتی بهترین رستوران ها و..، اما میخواهم پیشنهادی شگفت انگیز برای یک سفر به شما دهم، یک سفر خاطره انگیز، سفری که در آن با فرهنگ غنی، زندگی سالم، سواحلی با شن و ماسه هایی سفید و بی پایان آشنا کنم، کجا ؟ در ادامه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید.
آسیا، بله، به آسیا سفر کنید به جزایری ناب که حتی ساکنین کشور آمریکا برای دیدن این سواحل مسیر طولانی را سپری میکنند، تا به جزایری برای ساختن خاطراتی ماندگار تجربه کنند، سفر به آسیا را  "یک بار در طول زندگی" می نامند.
در ماه ژانویه سال 2018 بر اساس بهترین مقاصد گردشگری برای سواحل آسیایی، لیستی تهیه شد که این سواحل عبارتند از :


1. جاوه اندونزی 👆



2. بالی، اندونزی👆



3. لومبوک، اندونزی👆



4. مالدیو 👆



5. پالاوان، فیلیپین 👆




6. Cebu، فیلیپین 👆



7. پوکت، تایلند 👆



8. بوراکای، فیلیپین 👆



9. کوه ساومویی، تایلند 👆



10. کوه لانتا، تایلند 👆

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

در اسکاتلند، دومین کشور بزرگ بریتانیای کبیر، یک شرکت از آنچه که اظهار داشته پرده برداری کرد، اما در واقع بهتر است بگوییم مزرعه عمودی و از لحاظ فنی پیشرفته ترین مزرعه در جهان است، این مزرعه با استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی های قدرتمند طراحی شده است، به گونه ای که در این مزرعه 50 درصد از انرژی و به میزان 80 درصد از هزینه ها کاهش یافته که با این حال نسبت به دیگر گلخانه های سنتی میتواند 200 درصد بیشتر محصول تولید کند.

کنترل سیستم و آب و هوا در این مجموعه توانسته با به حداقل رساندن استفاده از آب برای کشت محصولات و طراحی ساختمان این مجموعه از روشنایی مصنوعی استفاده نماید و کاملا در این زمینه موفق بوده اند.

این شرکت ادعا دارد که تا سال 2050 تولید مواد غذایی باید در حدود 70 درصد در کشورهای توسعه یافته و 100 درصد در کشور های درحال توسعه افزایش یابد، کارشناسان این مجموعه با این روش معتتقد هستند در زمینه کشاورزی میتوانند آفریقا را متحول کنند و یا کشوری مانند انگلستان که از 72 درصد از زمین های خود برای  کشاورزی استفاده می کند و تنها نیمی از آن را محصول بدست می آورد هم می توان تحولی بزرگ ایجاد کرد.

کشاورزی شهری  فرصتی منحصر به فرد است و میتوان با رشد و توسعه این نوع زمین ها سفرهای مواد غذایی را به حداقل رساند، به طور مثال در مزارع سنتی انگستان برای رشد سبزیجات در هر متر مربع 3500 کیلو وات انرژی در سال مصرف میشود اما در مزرعه عمودی با کنترل آب و هوا تنها در هر متر مربع 250 کیلو وات در سال انرژی مصرف میشود که این یعنی 98 درصد کاهش مصرف انرژی به علت روشنایی مصنوعی و کنترل آب و هوا است.

جهان نیاز به تولید مواد غذایی بیشتر و همچنین نیاز به کاهش مصرف انرژی دارد.


جهت مشاهده و مطالعه اخبار بیشتر، میتوانید به وبسایت رسمی آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه نمایید.

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

تاحالا برنامه ریزی برای سفر به فیلیپین داشته اید؟
فیلیپین، کشوری در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین، در جنوب شرقی آسیا است. در سفرهای گردشگری، یکی از تفریحات مهیج و همچنین یکی از جاذبه های بسیار خاص هر مقصدی، تجربه غذاهای محلی آن منطقه و امتحان کردن و تست کردن طعم های جدید آن شهر یا کشور می باشد، ولیکن اگر به فیلیپین رفته باشید حتماً خاطره خوشی از غذاهای آنجا نداشتید، به همین خاطر اکثر توریست ها قدردان غذاهای فیلیپینی نیستند، چرا که اگر به فیلیپین سفر کردید باید حتماً این غذا ها را میل کنید، غذاهای فیلیپینی ترکیبی از سبکهای پخت و پز اسپانیایی، مالزیایی، چینی و محلی است، تجربه خوردن این غذاها در فیلیپین به شما ثابت میکند که مانند این غذاها در هیچ کجای دیگر جهان نیست و به معنای واقعی یکی از جاذبه های توریستی فیلیپین می باشند.



 🍱Adobo

آدوبو یکی از محبوبترین غذاهای این کشور است که شامل، گوشت خوک، گوشت گاو، غذاهای دریایی، مرغ یا سبزیجات است که قبل از پخته شدن در روغن تفت داده میشوند و سپس با اضافه کردن سرکه، سیر و سویا آن را ماریناد می جوشانند، جالب است بدانید این غذای خوشمزه در اکثر رستوران ها سرو نمی شود و برای پیدا کردن آن باید سری به بازارهای این کشور بزنید، قیمت این غذا تنها یک یا دو دلار است.



🍱Balut

یک وعده غذایی سنگین، در اصطلاح مردم بومی این غذا مخصوص کسانی هست که قلبی از جنس فولاد دارند، یک میان وعده برای بعد از ظهری فیلیپینی است، این غذا از محبوبیت خاصی برخوردار است، اما باید حتماً به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم به خوردن این غذا گرفتید، باید جلوگیری از عوارض معده داخل تخم مرغ و تخم اردک های پخته شده را بررسی کنید، چرا که ممکن است با یک جنین اردک 18 روزه مواجه شوید.



🍱بنگوس  Bangus

غذایی فوق العاده خوش مزه که مواد اصلی تشکیل دهنده آن شیرخشت و ماهی کبابی است که آن را سویا و سیر یا سرکه تفت میدهند، این غذا رایج ترین غذا در کشور فیلیپین است که قیمت آن فقط 2 دلار است.



🍱هاله هاله دسر رنگارنگ  Multicolored dessert halo-halo

هاله هاله یا مخلوط با هم ترکیبی از مواد شیرین و طعم های شگفت انگیز متشکل از شیر، یخ، سرکه ، قند و میوه ها.. یک  دسر فوق العاده که با دیدن آن قطعاً پاهایتان سست خواهد شد.



🍱Pancit

یک غذای لذیذ و خوشمزه، نان فیلیپینی با مرغ، گوشت خوک و سبزیجات مخلوط شده که برای صبحانه یا بعد از ظهر به عنوان غذای آماده که آن را میل میکنند  این غذا حدود 0.5 دلار می باشد.



🍱Sisig

این غذای خوشمزه معمولاً به روی صفحات داغ طبخ می شود، به گونه ایی که گوشت خوک را اول جوشانده و سپس برای افزودن عطر و طعم دودی آن را کبابی می کنند، سپس گوشت را به قطعاتی کوچکتر ریز میکنند، سیر، پیاز و ادویه جات اضافه می کنند، سس مایونز یا تخم مرغ خام یا سس گوجه می توانید سفارشتان را ویژه کنید.


  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

اگر چه سفر به معنی گسترش دانش و آگاهی است، اما بسیاری از مسافرین در سفر و مسافرت های خودشان در خوردن غذاها و نوشیدنی ها غرق می شوند، البته که این مسئله خود به تنهایی یک تجربه است، شما با تورهای مسافرتی سفر میکنید که به بازدید آثار تاریخی بروید، دوچرخه سواری کنید و به تعامل با مردم محلی مشغول شوید. اما با وجود همه و همه باید در نظر داشته باشید که سلامتی شما مهمترین نکته است که باید مراقب آن باشید.
سفر به خارج از کشور مستلزم رعایت چند نکته درباره خوردن غذاها می باشد: 
در هنگام رفتن به فرودگاه، می توانید برخی از تنقلات را تهیه کنید، که این تنقلات در مقایسه با غذاهای فوری و آماده موجود در فرودگاه سالم تر هستند و یا همچنین به اصطلاح ساندویچهای ترکی (ساندویچی که حاوی روغن بادام زمینی به همراه پروتئین باشد) به همراه خود ببرید.
به خاطر داشته باشید نوشیدنی های سالم مانند آب میوه های تازه به همراه داشته باشید، میان وعده های زیر نه تنها سالم هستند بلکه بسته بندی آنها برایتان در هنگام سفر گردشگری بسیار آسان می باشد.
👈🏻آجیل
👈🏻میوه خشک شده
👈🏻بلغور جو دو سر
👈🏻ساندویچ ترکی
👈🏻کیک برنجی

قبل از سفر میتوانید با تماس با شرکت هواپیمایی پرواز خود از اطلاعات منوی غذایی خود با خبر شوید و همچینین میتوانید بر اساس درخواست شما نسبت به کم چرب بودن غذا، کم نمک و گلوتن خود را سفارش دهید. همچنین در مقصد خود در نظر بگیرید حتما رستوران مناسب را انتخاب نمائید، اگر شما به رستوران رفتید شرایط رژیمی خودتان را در نظر بگیرید، قطع کردن رژیم غذایی و ملاحظاتی که قبل از سفر در رژیم غذایی خود داشتید را باید در خاطر داشته باشید، در غیر این صورت میتواند موضوع نگران کننده شود.

👈🏻در رستوران ها اگر به سراغ غذاهای گوشتی و ماهی بروید، ترجیحاً این غذاها برشته و کبابی باشند.
👈🏻سبزیجات سرخ شده و پخته شده را انتخاب نمائید و یا سوپ بخورید.
👈🏻در طول سفر از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.
👈🏻قهوه را فراموش نکنید.
👈🏻همانگونه که گفتیم آجیل را هرگز فراموش نکنید، چرا که افزایش انرژی در سفر به شما کمک خواهد کرد و فعال خواهید بود.

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

سالانه در این تاریخ میتوانید شاهد بارش شهاب سنگ باشید، اگر چه ساکنین دراکونید در سال 2015 شاهد بارش بهترین و هیجان انگیز ترین نوع شهاب سنگ ها در این منطقه بودند، طی آخرین خبر بدست آمده در روز دوشنبه تاریخ 8 اکتبر (16مهر) گردشگران و ستاره شناسان خودشان را به اواسط اقیانوس اطلس، شمال شرقی ایالات متحده آمریکا و مناطق دریایی شرق کانادا می رسانند، تا شاهد عبور شهاب سنگ های عظیمی باشند که از آسمان این مناطق عبور میکنند. تصویر زیر مربوط به سین پارکر میباشد که در آریزونا با دوچرخه ماهواره ای خود ثبت کرد. بارش شهاب سنگ در روز دوشنبه 8 اکتبر یکی از جذاب ترین خبرهایی است که هر آدمی را شگفت رده می کند.



اگر چه شهاب سنگ ها بهترین نمایششان در آسمان در تاریخ 21 اکتبر است اما شهاب سنگ هایی که در تاریخ 8 اکتبر از آسمان عبور میکنند از درخشش بیشتری برخوردارند و خیره کننده اند، این پدیده آسمانی سالانه تعداد زیادی از گردشگران و توریست های تورهای مختلف را به خود جذب میکند. 

جهت مطالعه و اطلاع از اخبار گردشگری بیشتر، میتوانید به وبسایت آژانس آسمان آبی مراجعه نمایید.

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰
شش قرن پیش یک کاوشگر چینی، برای جستجوی گنج و ثروت، هفت سفر خود به خاورمیانه را آغاز کرد، اما آنچه که این سفرها برای او برجای گذاشت، چیزی جز فرهنگ هایی مبهم و رمز آلود نبود، اما از این سفرها احترامی بوجود آمد که پلی بود میان شرق دور و خاورمیانه، که تا امروز این پیوند ایجاد شده باقی مانده است.
اکنون بعد از شش قرن زمان آن رسیده است که دوباره پلی میان ملل های گوناگون ایجاد شود و آژانس مسافرتی آسمان آبی برای شما توضیحات بیشتری را در این باره آماده کرده است ، پس با ما همراه باشید. بهتر است یک سفر جدید و هیجان انگیز داشته باشیم به اولین جشنواره BAO، این یک فستیوال موسیقی الکترونیک است که در طی دو روز در هتل میدان دبی با هماهنگی و نور پردازی آسمان این شهر دو روز متوالی را جشن خواهند گرفت، این جشن با حضور یک گروه بین المللی عظیم متشکل از صد دی جی از بهترین های جهان گرد هم خواهند آمد، قهرمانان موسیقی جهان به پاس قدردانی از عظمت گذشتگان جشنی بزرگ خواهند گرفت و از مردم تمامی ملل های مختلف برای حضور به این رویداد دعوت می نمایند.

◄ تاریخ برگزاری فستیوال 29 و 30 نوامبر 2018 (8و9آذر ماه97)می باشد►

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

هیئت فرهنگ و گردشگری ترکیه، یک نمایشگاه گردشگری در شش شهر کشور هندوستان به منظور ارائه خدمات گردشگری و معرفی ترکیه به عنوان یک مقصد تفریحی از تاریخ 8 اکتبر برگزار خواهد کرد، دینیز ارسس، مشاور اداره فرهنگ و گردشگریترکیه در هند گفت: هند یک بازار بسیار مهم است و ما از توان بالقوه آن در زمینه ورود گرشگرانشان به ترکیه آگاهی داریم، هند و ترکیه از روابط گرمی برخوردار می باشند و آنها رابطه تاریخی نزدیک و ارتباطات فرهنگی قوی دارند و ما با برگزاری این نمایشگاه در شش شهر انتظار تعامل بیشتر را خواهیم داشت.
وی افزود: در سال 2017 ترکیه میزبان بیش از 32 میلیون گردشگر بین المللی بود که از این تعداد 32 هزار نفرشان از کشورهند وارد ترکیه شدند که در این سال از ژانویه تا ژانویه تعداد گردشگران 25 درصد افزایش یافته که این بدان معنی میباشد که ما تا پایان سال 2018 میزبان 40 میلیون گردشگر خواهیم بود، اکنون که ما به ارقام تعداد گرداشگران هندی در سال 2017 نگاه میکنیم شاهد افزایش 95 درصدی از این کشور هستیم که انتظار میرود تا  پایان سال جاری تعداد گردشگران هندی به 2 میلیون نفر افزایش پیدا کند.

ترکیه از لحاظ گردشگری، فرهنگ و تجارت بسیار ممتاز است و ضرورت دارد که محدوده تعامل میان دو کشور در سطح دوم قرار گیرد هند یکی از مهمترین جاذبه گردشگری ترکیه است. گردشگران هندی، تور ارزان ترکیه را مقصد تفریحی توریستی و مراسم عروسی خود انتخاب میکنند، که به طور پیوسته در حال افزایش است.
در جشنواره تبلیغاتی شش شهر، شرکت های هواپیمایی ترکیه، هتل های لوکس، نمایندگان مقامات مهم ترکیه حضور به عمل خواهند رساند و بینش هایی در ارتباط با فروش و ارائه خدمات به گردشگران این کشور خواهند داشت.
این مراسم در شش شهر (دهلی، احمدآباد، کلکته، چنای، بنگالورو و بمبئی) برگزار خواهد شد.
👈  8 اکتبر در دهلی
👈  9 اکتبر در احمدآباد
👈  10 اکتبر در کلکته
👈  11 اکتبر در چنای
👈  12 اکتبر در بنگالورو
👈  13 اکتبر در بمبئی

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

شهر جده واقع در غرب کشور عربستان سعودی می باشد که به عبارتی آن را عروس دریای سرخ نیز می نامند، پایتخت اقتصادی و گردشگری عربستان می باشد.
فرانک گاردنر در سفر اخیر خود به شهر جده نوشت: من جده را به عنوان محبوب ترین شهر عرب توصیف میکنم. تا به امروز شهر جده را از نگاهی دیگر دیده اید؟
او گفت این شهر به عنوان یک بندر تجاری دریایی در دریای سرخ است که همانند آن در هیچ کجای عربستان نیست. در پیچ و تاب خیابان های این شهر، پیشخوان های قدیمی، هر زبان و هر گویشی را می شنوید البته که این شهر نسبت به سال 1980 کمی تغییر کرده از زیبایی بازارهای رنگارنگ گرفته تا قدم زدن در بلوار های شمالی این شهر در هنگام غروب آفتاب، زمانی که آفتاب پایین میرود، پایین و پایین تر، آری جده پر از زیبایی است، اکثر توریست ها به این شهر می آیند تا از یک غواصی بی نظیر لذت ببرند، دوچرخه سواری حالی دگر دارد وقتی نسیم گرم بر صورتم مینشست، لذتی غیر منتظره بود. و صدای موسیقی از خواننده مشهور باب مارلی، صدها گردشگر علاقه مند به ماشین های ورزشی، اینجا جده است شهری با گویش های گوناگون، اگر به این شهر سفر کردید، از سوق العلاوی، موزه شهر تمدن و برج جده دیدن کنید.

  • aseman abi
  • ۰
  • ۰

توکیو یک شهر پر سر و صدا است، شاید اگر شما به این شهر سفر کردید و یک گردشگر باشید، این حجم از سر و صدا برایتان غیر معمول باشد، ساکنین این شهر هم در میان شلوغی ها و رنگارنگ نورهای نئون، احتیاج به آرامش پیدا می کنند، دلشان سکوتی می خواهد سرشار از انرژی های مثبت، در این بین، توکیو معابد و زیارتگاه هایی دارد که از این سکوت برخورداند، باغ هایی بسیار بزرگ برای پناه دادن به جمعیتی که از حجم شلوغی ها و کار خسته شده اند و اندکی احتیاج به آرامش دارند، برای مثال باغ Edo متعلق به یک افسر فئودالی که در آن رودی در جریان است که از دریا سرچشمه گرفته، چترهای رنگارنگ، یک سالن بزرگ با شکوفه های گیلاس، از بهار میگویم... اگر چه پاییز حال دیگری به رنگ و روی درختان باغ Edo میدهد، برگهای نارنجی، قرمز و طلایی، شکوفه های آلو که در اواخر زمستان خود نمایی می کنند. شگفتی های توکیو بسیار است که در این مطلب با بخش کوچکی از آن آشنا می شویم.

توکیو یک محل شگفت انگیز برای خرید کردن است، گردشگران زیادی به این شهر می آیند تا از فروشگاه های لباس دیدن کنند فروشگاه هایی بزرگ، با  لباس هایی که به وسیله طراحان سرد، امپرسیون ها گرفته تا لوازم آرایشی محصول مورد توجه شان را خریداری کنند، لباس های زنانه مدرن ژاپنی، لباس های مارک توکیو، از طراحان محلی تا طراحان درحال ظهور و ... که به جرأت می توان گفت راه رفتن در خیابان های این شهر هرگز خسته کننده نیست.

از Shinjuku میخواهم بگویم، جایی که در آن باید مقیاس و جنون آور شهر توکیو را درک کنید، ساختمانی که در آن چند پلت فرم برای مشاهده نمای شهر در طبقه 45 ساختمانی به طول 202 متر ساخته شده، پیشنهاد میکنم در یک روز روشن و آفتابی به بالای این ساختمان بروید تا بتوانید کوه فوجی را مشاهده کنید.

یک وعده غذایی ارزان، ارزان اما رنگی، باور این همه تنوع و زیبایی در رنگارنگی غذاها سخت است، کمی بیشتر به غذاها نگاه کنید، چرا که آنان معتقد هستند باید چشمانتان را هم سیر کنید، یک غذای مخصوص، ظرف کاسه برنج که بالای آن سسیمینی قرار داده شده مقداری از آن را بردارید در سس بزنید و سپس میل کنید، طمع واقعی زندگی را چشیده اید..! و سپس سوپ میسو و کمی ترشیجات، آری طمع و شکل غذاها در توکیو به گونه ای شگفت آور است، کیفیت و قیمت برای مشتریان بسیار مهم است.

انگار داشت از خاطرم میرفت، خوردن سوشی در توکیو، تجربه ای متفاوت است، از رستوران Roppo Sushi واقع در نزدیکی ایستگاه مترو Jinbocho، میتوانید آشپزها را در هنگامی که منتظر آماده شدن غذایتان هستید که غذای شمارا آماده می کنند تماشا کنید، سوشی هایی خوشمزه که ترشی خاصی در مزه طعم عالی ها این غذا خواهی یافت.


  • aseman abi